e m m a ; vardag, fest, inredning

uppdatering PÅSK

Jaha, då var påskledigheten snart över, för de flesta ;) själv är man ledig en dag till, wiiehoo!

Påsken då, vad har hänt? Förra veckan fick jag och älsk nyckeln till vår nya lägenhet i samma trapphus :) Gissa hur glada vi blev..! vi hade nämligen inte väntat oss det, då vi inte hört något från varken hyresvärd eller arbetare. Men den 1a april som det var sagt knackade det på dörren och de lämnade nyckeln till oss :) 

I fredags började vi vår flytt och det gick ganska fort att få över de rejäla grejerna, vi klarade oss ganska bra jag och älsk :) Sen så har vi slö flyttat lite lördag & söndag eftersom det har varit fullt upp med festande och påskmatsätande :P Påskaftonen på hotellet var i alla fall supertrevlig! Den började hemma hos Lisa, där vi var några tjejer! Sen blev det hotellet som sagt, där det var relativt mycket med folk :)

& söndagen var seg, både för mig och för älsk :P hah BAKIS stavades söndag och det var riktigt skönt att man slapp laga mat då vi blivit inbjudna av mamma och syrran på påskmiddag hemma hos dem :) Det var riktigt trevligt!

Idag har vi varit och storhandlat lite och även flyttat över alla småsaker (inkl. sängramen och en stor vit hylla)! Sånt som tar tid att få över ju! :s Tur att vi fick hjälp av mami och lillsyrran idag, tacktack! Eftersom jag är ledig imorrn så har jag tänkt att fortsätta med småflyttandet och sen även luncha på stan med Stéphanie :) blir nog perfekt!

Här kommer lite bilder på lägenheten, dålig kvalle eftersom jag tagit med mobilen! Min kära kamera är ju spårlöst borta efter vår flytt :c buhu, kommer då inte heller nå festbilder från helgen.. :/







Godnatt på er! PUSS


emelie

jag har hittat kärlek..



hahaha ;)

2010-04-06 / 18:56:08
BLOGG: http://eemeliehedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback