e m m a ; vardag, fest, inredning

tror det var fredag den 13e igår



& igår var vi ut och kollade lite efter Gunvald med bilen och sen käkade vi hemma hos mami, ingenting. & jag var på så jävla dåligt humör under dagen & tror att det berodde på att man gått och tänkt på vart lillkatten tagit vägen..

och dagen för övrigt började med att det blev sådant korsdrag i lägenheten så min fina fönsterlampa i sovrummet flög ut och damp ner i backen 3 våningar ner. & jag flög ut med huvudet för att se så inte någon hade fått den på sig. Som tur var så var det ju söndag och Hedemora är ganska dött då så ingen hade då fått den på sig! Men skrot var det ju det enda som var kvar. :/ aja..

Idag har jag hunnit med att tvätta, gymmat och varit en sväng på wörket :) Nu blir det att göra i ordning lite lunch och städa lägenheten! Senare på eftermiddagen blir det att ta en tripp till Avesta och in på Elgiganten. Ska köpa en extern hårddisk! Äntligen. Är så rädd att alla mina bilder ska försvinna från datorn!

Hoppas ni får en nice måndag! PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback