e m m a ; vardag, fest, inredning

det var det, det

jahapp, då var helgen över :) har varit ett riktigt sego på att uppdatera här. Men, men har man annat för sig så har man! ;)

I fredags blev det iaf jobb hela dagen
och på kvällen blev det bad och bubbel med tjejerna i simhallen :) riktigt mysigt! I lördags var jag ledig och passade då på att sova ut ordentligt och sen gick jag med Stéph & Kajsa och kollade på innebandy, fy tusan vilken match! Slutade, tillslut, 13-11 till Hedemora, Häärligt! Sen åkte jag och älsk & handlade lite och sen blev det att göra sig i ordning för kvällens bravader! FÄÄST! ;) (bilderna har ni i inlägget innan)

Mm, inflyttningsfest hos Kajsa stod på planerigen :) Vi kom väl dit kring 7 och det var riktigt kul! & som vanligt avslutades kvällen på Hotällä, & fy fan vad dyrt inträde det var, 1oo spänn!? Whooot?! Och det var inte mycket folk heller.. så lite depp blev man :/ men jag & johanna höll humöret uppe och shake:ade loss ändå ;) hihi, shakeshake.

Idag har man varit lite seg men det ordnade upp sig på eftermiddagen ;) Och kring 12 idag åkte jag och Anders ut till syrran och åkte lite skoter och blev bjudna på käk, gulaschsoppa, nomnom.. Viiilken härlig dag det har varit, vädret kunde man ju inte klaga på direkt. Tyvärr fick jag inte någon bild när jag satt på skotern, var så himla fint på vissa ställen vi åkte på, micket vackört ;) Men här kommer några bilder från dagen iaf :)






 

 

Nu på kvällskvisten har vi bara slappat & slöat här hemma. Kollat på En annan del av Köping & Spiderman 3 bl.a :) Hehe, Tobbe i En annan del av Köping är ju så jäkla klockren som man kan bli, vilka kommentarer han kommer med, såå härlig! :P

Men nu så blir det att sussa, imorrn är jag ledig så får bli att storstäda här hemma hela dagen, möjligtvis försöka få ut någon på lunch(?) :)

Såå godnatt på er, hoppas ni har haft en mysig helg! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback