e m m a ; vardag, fest, inredning

imorrn är det freedag

.. och då blir det fredagsmyyyys :) tacos på kvällen bland annat, nomnom!

& sen är det lördag och då blir det först en vända till Borlänge :) shoppa loss på träningskläder tänkte jag, fick 6oo spänn i bonus av H&M så blir att shoppa det mesta där. Sen så ska jag försöka hitta present till älskling, buh :c fick sånna skuldkänslor igår.. är ju i Sälen när älsk fyller 25 år.. känns lite dumt. Men har ju varit tänkt att vi skulle åka lååångt tillbaka, så inte tänkte jag på det.. hur hemskt det än låter.. :/ men lovade att jag skulle fira honom extra mycket efter åt! Dessutom så ska vi ju ha 25års/inflyttningfest senare i mars om vi fått flyttat in då :)

Sen efter Borlänge blir det att svida om till partyblåsan, gå på inflyttnigsfest hos Johanna och sen skaka rooouumpa på Hotällä ;) wiiie

Har varit och tränat med Stéph idag i gymmet, blev relativt lugnt då jag redan tränat 3 gånger innan i veckan , simning, gymmet, step up & idag gymmet. Fan nu ska jag hålla i detta! :)  puh

Nu sitter jag och väntar på att älsk ska komma hem så vi kan krypa ner i sängen och kolla på fiiilm :) - Bröllpsfotografen , hoppas den är bra..

Här kommer dagens Emma:



Ha det så bra nu och om vi inte ses innan helgen så: trevlig helg :D






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback