e m m a ; vardag, fest, inredning

nu är det si så här..

jaa här kommer ett litet avslöjdande om vad som kommer hända framöver :) För er som inte redan har sett på facebook.. :P

Förra veckan blev vi erbjudna en trea här i samma trapphus och i söndag hade vi bestämt oss, vi tackade ja :) Det är som sagt en trea, en stooor trea, vi kommer få nästan dubbelt så stort framöver, 9o kvm. & för tillfället håller det på och hamras och härjas inne där för den håller på och totalrenoveras. Vi bestämde oss så pass hastigt för då får vi välja tapeter osv. i alla rummen! :D Vi ser fram emot det som tusan!

Nu väntar vi bara på tapetproverna.. :) Om vi får flytta in så snart de blivit klara (vilket inte är allt för lång tid kvar, möjligtvis en månad) så ska nog jag och älsk ha inflyttnings-och-samtidigt-födelsedags-fest där! Jag fyller ju om ca 2 veckor ;) sen fyller älsk i mitten på mars. Vill flytta nu! :P

Nee nu ska jag ta och göra mig i ordning för jobbelijobb! Ikväll blir det bara att chilla, ingen träning idag.. är fortfarande förkyyyld ;c Ni upptäcker väl här i bloggen när var hur det blir med flytten..



hihi sötbild på ester ;)



ester som riktigt liten kattbebe



naww, swiiiitii mini




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback