e m m a ; vardag, fest, inredning

städning in my ass

mm, blev inte mycket städning igår inte! & inte torsk heller för den delen :c , orkade verkligen inte när jag kom hem igår från gymmet. Har nu desto mer att göra idag.. :s tur att lillsyrran kommer och hjälpter till med bakandet så kan jag koncentrera mig på städningen! :)

Det blir att baka lite muffins med vit choklad & hallon och sen ska jag göra en tårta from skratch har jag tänkt, inga färdiga tårtbottnar här int' :) blir första gången, får se hur det blir.. :P


Annars idag så är det kort jobbdag som gäller, 14-18 :) Ska ta och dammsuga lite här hemma snart så jag inte har allt för mycket att göra ikväll! Hoppas ni får en trevlig daag :)

PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback