e m m a ; vardag, fest, inredning

torsdag idag

helloo ,

vilket töväder det varit under dagen! Nästan lite otäckt att gå längs med husväggarn då man är rädd för att få en hög med snö i skallen :P om inte ännu värre istapp :s usch, man har ju hört skräckhistorierna från när pappa varit i Stockholm och jobbat, där folk dött av istapp i huvudet.. ischisch ,

imorrn är det FREDAG :D då väntar först jobb hela dagen och på kvällen väntar bad, bubbelbad och bastning med tjejerna :) myspys. Älsk har varit hängig de senaste dagarna så han får vänta med mys till senare på kvälln' ;) jaopp. Imorrn är det även 2 veckor kvar till jag fyller 23 år :) då får jag: åka ålandsbåt själv & gå på kingen på lördagar när de har 23årsgräns :P wi-ho.

& i övermorgon är det löördag = partiie, rättare sagt inflyttningspartie hos Kaaajsa, som sagt i tidigare inlägg kom jag på.. :P

johanna och jag på hotällä




Nu ska jag & handla :) so long!


johanna

japp, snart är du 23 år! då kan vi dra på kryssning ;) fin bild förresten! saknar mitt blonda hår! snyggt du fixat bloggen igen, me like! vi får höras! puss puss

2010-02-04 / 22:38:19
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback