e m m a ; vardag, fest, inredning

mjaou

aoow, snön fortfarande faller ner som om vintern just skulle ha börjat.. :c är lite less på detta nu faktiskt, trots att jag längtade som tusan efter den när den inte köm där innan jul.. :P

har otroligt träningsvärk idag ;) core var det som gällde igår! Var riktigt kul! & ikväll blir det kick n' box med Steph! oho hur ska det gå med denna träningsvärk? iofs så ska man ju träna bort träningsvärken har jag hört..

Igår så blev jag superduperglá när jag kom hem från jobbet, älsk hade gjort i ordning supergod middag. Hemgjorda biffar med ugnstekt klyftpotatis & morötter och kantarellsås. guu så gott ;)

ska snart dra iväg til jobbet, blir att lägga på lite make nu och kolla lite på Ellen Degeneres. Sen så måste jag ringa till H&M för att skälla lite ytterligare på dem. Upptäckte nämligen att mitt paket från dem hade kommit fel (till Hede) den 14e och de skulle då omderigera paketet så det skulle komma hit. Och det har fortfarande inte kommit?! :/ driiigt.

jag & min älsk tokar oss, ett år sen



Mjää som sagt, make up on! PUSS på er



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback