e m m a ; vardag, fest, inredning

Peace & love - torsdag

peace & love-festivalen, för min del, drar idag igång ordentligt! Dagens band som står på schemat jag vill se är: Melissa Horn, The Kooks, Robyn & KENT :) Ser myyycket framemot Kents spelning :) wuuhu!

Vädret då? Jioo det är mulet för tillfället men det ska klarna upp fram emot eftermiddagen, så håller tummarna för det. & dte är relativt varmt ute! Frågan är om jag ska ta shorts eller leggins kväl? :s uhu.. aja får se, man kanske ska packa ner leggins i väskan..? Mjaa så får det nog bli!

Vi (jag älsk & hans kompis) var redan igår till Borlänge och kollade läget + hämtade ut festivalbanden! Rootvälta och Julian Casablancas hann vi se innan det började ösregna och tappade lite lusten av att vara kvar där, nyktra dessutom ;P Måste säga att Casablancas var grymma live, det trodde jag inte! :)

Sitter just ni på balkongen och har precis gjort klart hemgjorda hamburgare som ska grillas lite senare :) mumma! Dock tråkigt att jag får käka själv, älsk har dragit iväg till festivalen redan..!

Taggning inför årets Peace & love-festival har börjat och jag bara lääängtar till ikväll då det dra igång ordentligt, halv 5 drar vi  mot Borlänge, Steph och jag för att göra detta festivalår till det bästa!! Weee :D


bandet <3





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback