e m m a ; vardag, fest, inredning

3 dagar kvar ,

3 dagar kvar till vi åker iväg mot varmare breddgrader! wuhu! :) tunisien here we come! senaste dagarna har jag slappat och slöat, firat att semestern äntligen kört igång med bland annat middag med brudarna på halvan. Sen så var vi iväg och gratulerade papi & hans sambo för de fyller år nu i veckan! :)

& i helgen blev det lite partyparty och Gbg- Johanna har varit här hemma, har varit en supertrevlig helg! Bilder från helgen kommer upp lite senare..!


älsk & jag har varit och shoppat det sista inför resan i Borlänge idag! Slänger upp bilder på det också lite senare, nu ska jag ta en powernap, är såå trött! Det är jobbigt att ha semester ;) nattinatt


väskan.. nästan klar-packad! :)



ASH

Hej eMMIS...skönt för dig med lite välbehövd semester..hoppas ni får en underbart trevlig resa kramar ASh

2010-06-14 / 19:13:45
e m m a ;

sv; tack tack ASH :D det ska vi ha! kommer in på jobbet en sväng på onsdag och säger hejdå ordentligt! :)

2010-06-14 / 19:39:11
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/
mamma

Åh! va härligt! Jag börjar packa nu för jag vill också följa med. Vi ses! kram mamma

2010-06-14 / 22:47:41

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback