e m m a ; vardag, fest, inredning

dagens shopping


sandaler H&M 79.50 kr  , beach ball 20 kr Dollarstore


Klänning H&M 99 kr


Linne H&M 69.50 kr



Smycken från H&M alla 10 kr styck!




Solhatten föll jag för, H&M 79.50 kr



+ ett par harembyxor (trodde aldrig jag skulle tillåta mig köpa ett par sådana men de var riktigt snygga på, dock svåra att få en bild på) köpta på H&M 99 kr + en massa annat jox, sololja, solskydd, schampoo & balsam m.m. m.m.  :)


Håller på och tvättar lite nu det vi ska ha med oss. Men ska snart ta mig hem till mami för att hjälpa henne med hennes nya dator hon fått i tidig födelsedagspresent av hennes särbo! :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll! PUSS


Jennie

Haha vad kul med haremsbyxorna!

Jag har också alltid sagt att jag aldrig i hela mitt liv skulle köpa/ha sånna på mig. Men så hitta jag dom där för 99 på H&M och det är bästa köpet på länge. Hade dom på mig nästan varje dag nu när jag var borta, bästa resplagget! :)



Ha så kul på resan! :)

2010-06-14 / 22:35:14
BLOGG: http://jenniejohansson.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback