e m m a ; vardag, fest, inredning

lååånga dagar

jaa vad ska jag säga.. dagarna nu känns som huuuur långa som helst bara för att man ska åka iväg.. :s Hursom.. Idag har jag hjälpt Stéph med lite grejer till Erikshjälpen och käkat ICA-sallad och kollat på "Indiana Jones" och "Det regnar köttbullar" :) En riktigt film dag!

Sen nu på kvällskvisten åkte jag och älskling ut med bilen lite :) myspys! Sen så har jag gått igenom all musik på mobilen och lagt in lite nytt, så man har lite örongodis på vägen till Tunisien :)

Nu blir det att bädda ner sig i sängen och kolla på film, prinsessan & grodan :) Och sen sova lite välbehövda timmar. Imorrn väntar gå-igenom-allt-i-resväskan-sjutioelva-gånger-och-kolla-vart-man-har-passet-dubbelt-så-många-gånger-dag :) & på kvällen blir det nog att ta sig till Halvan för att umgås med tjejerna lite :)

Hoppas ni har haft en braa tisdag :) PUSS & godnatt



lillsyrran!

perfekt, TAACK! :D

2010-06-16 / 11:53:05
BLOGG: http://eemeliehedlund.blogg.se/
e m m a ;

varsågoood ;D

2010-06-16 / 12:24:14
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/
Anonym

Emmsan, du vet väl att mobben inte får vara på under flygresan.. Puss från en vanligtvis nojjig flygplansnörd ;)

2010-06-16 / 23:03:27

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback