e m m a ; vardag, fest, inredning

bra jobbat!

Jag & Johanna har varit hurtiga och varit på Kick n Box nu på kvällkvisten :) Bra jobbat Johanna! Men nu blir det uppehåll med träning till åtminstone söndag då det troligtvis blir Afrodans :)

Idag kom Johanna hemåt Dalarna från Götet och vi ska ses över lunch imorrn en sväng :) Ska bli kul att träffa henne! Längesen nu! Sen får vi se vad som händer i helgen, blev inte så supertaggad på fest faktiskt.. Men vi får se hur det blir, annars blir det lugnt :) Eller imorrn väntar förresten middag hemma hos mami! Vi ska fira hennes sambo som blev 5o år i början av februari! Btw, 3 månader och två veckor kvar tills vi drar till Tunisien då vi ska fira mamis som blir 5o år :D hihi, längtar som fan.

Ne nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas morgondagens väder blir minst lika fint som det var idag :)

Har denna låt på huvudet..! :P den är rätt bra...



bror

hoppas allt är bra kram

2010-03-07 / 16:44:06
e m m a ;

sv; ja allt är bara bra här hemma..! Om det är den jag tror det är så hoppas jag att du också har det bra, efter omständigheterna..

2010-03-08 / 10:12:48
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback