e m m a ; vardag, fest, inredning

The Studioo





I söndags drog jag och två till kompisar iväg till Västerås för en heldag på The Studio. Vi blev make:ade där och när vi blivit klara med styling så var det bara att ställa sig framför blixten! Dessa bilder ovan, är de jag blev som mest nöjd med! Det var en riktigt trevlig upplevelse och jag rekomenderar det verkligen! Känns som att det var en once in a lifetime-grej. Så köpte på mig lite kort som kan vara kul att ha i framtiden! :)


by the way, på torsdag får vi vårat internet! Som jag har längtat!
Och igår beställde vi en ny soffa :D wiieho



shiiet vilket osammanhängande inlägg det blev, men har lite bråttom! Ska iväg och handla och ville få med så mycket som möjligt som hänt senaste.. :P så ni blir lite uppdaterade ;) hah

PUSS på er!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback