e m m a ; vardag, fest, inredning

vit helg :)

 



sitter just nu hemma hos mami, igen ;
) blir bara en massa bloggande här hemifrån nu :P Men vi bör ju få vårat efterlängtade internet sanrt tycker man..!

som rubriken, vit helg denna helg :) fredagen spenderades hemma hos pappa med pizzakäk & talangtittande, var ju några från hedemora som var med och buggade loss och gick vidare, kul! Hoppas de går långt! :)

Igår jobbade jag och sen hem till pappsen en sväng för att sedan åka vidare till farmor & farfar för att gratulera farmor som blir 87 år imorgon, lilltanten då! :) De kämpar på trots krämpor här och där! Var en riktig trevlig vistelse där ute, kusinerna från Örebro var där också & dem har man inte sett på ett tag så man hade ett & annat att prata om, skoj!

Idag har jag varit och käkat glass på lappens (årets första dessutom!), viol, melon och pecanötcola blev mina val, om det var kul att veta.. ;) Sen blev det att kolla på när herrarna spöade Bullermyren  med 7-1 :) skoj att de vann!

Nu ska jag göra klart allt över internet så ska vi ta och kolla på Shutter Island :) weee har velat sett den på bio men de hade slutat visa den här i stan! :s

Imorrn blir det att åka iväg till Kuppan med mami och lillsyrran för lite rese-shopping! Ska bland annat kolla efter 2 resväskor åt mig och Anders!

Hoppas ni har haft en bra helg! PUSSPUSS




Tina

vilken härligt tröja. Får man fråga vart du köpt den?

gilar din blogg förresten ;)

2010-05-11 / 16:30:10
e m m a ;

oh tack:D jag har köpt den på en klädesbutik där jag bor men jag tror att märket är only så den bör finnas i butiker som vero moda bland annat :)



oh så kul att höra! Har du någon blogg? :)

2010-05-11 / 18:16:12
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback