e m m a ; vardag, fest, inredning

party in da house

hej svejs, partyparty var det som gällde i lördags :D

Men tidigare på dagen blev det en sväng till IKEA med Lurkas, var riktigt mysigt & det var längesen vi var iväg så där :) så det var trevligt! :) Köpte bland annat ett nytt soffbord och en ny bäddmadrass till sängen :) + lite till ;) På IKEA är det ju omöjligt att hålla budgeten man har :P hah. & fy tusan vad pengar det kommer gå åt när de öppnar i Borlänge! :s ojoj..

Ja åter till partymode som sagt i lördags.. Vi blev 12 st tillsist :) Vi var här hemma med ett litet knytis, och om jag säger så här. Chips i massor och kexkexkex :) Sara hade med sig ett spel också som vi spelade! Var kul! Trots att lekledarn' (sara) hittade på regler under spelets gång som gjorde att hon vann och jag loooosa big time. Jag skulle som straff, sjunga Nationalsången från balkongen, men det glömde jag ;) Hotellet blev det sen. Var trevligt, dock lite med folk men Johanna, jag & Arlinda klarade oss rätt bra ändå :) shakeshake!

Lite pics:





Tack alla för en trevlig kväll! :)


& gårdagen spenderades i sängen fram till halv 13 då det blev lappenkäk och innebandytittande :) heeelskön bakissöndag + att IBFgrabbarna vann matchen! yeeay!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback