e m m a ; vardag, fest, inredning

superlördag!

Igår var det en sån där perfekt lördag (utan alkohol!).

Började med jobb 11-13 :) Sen blev det att ta sig hem för att slappa lite innan lördagskvällen tog fart! :) Klockan kvart över sex blev jag upphämtad av brudarna (Sara, Maria & Josefin) & vi drog till Borlänge :) Blev att käka thaimat - som var riktigt gött! Man fick plocka det man ville ha själv (rått) sen tillagade dem det ordentligt, så man kunde göra sin egna lilla maträtt & med bara sånt man gillar, superbra! :D Men kommer dock inte ihåg var restaurangen hette :/

Efter 2 portioner och efterrätt "rullade" vi mot bion vi hade riktat in oss på - Hämnden med Persbrant. & den var riktigt bra tycker jag. Djup & hemsk.

Sen blev det att ta sig hemåt och så mötte vi upp Stéph och Nea på En & En halv :) Satt där i ca en timme sen var det bara att gå hem och sova! Var såå trött! :)

Men som sagt, en supertrevlig lördag!

Jag & brudsen på bio (tagna med min Iphone därav dålig kvalle..)

 

Nu blir det att mysa ner sig i soffan och kolla på Indiana "Indy" Jones - de fördömdas tempel! Usch, tyckte denna film var så otäck när jag var liten... river ur hjärtat på folk :s bluäh



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback