e m m a ; vardag, fest, inredning

Helgen i storstan ,

Hej hallå! :) tänkte berätta lite om helgen i Stockholm ,

 

Åkte dit direkt efter jobbet och när jag kom fram så gick vi och handlade lite käk och sen gick vi hem och kollade på film, Invention of lying hette filmen. Den var helt okej! Lite konstig på sina ställen men helt okej som sagt! :) sen blev det massa snack och catching up så att säga + en maaaassa skratt :D hehe, har tagit hem en app till min iphone då man kan spela in under natten om man pratar mycket eller så.. Och jävlar vad jag babblar! Ska se om jag kan försöka lägga ut en inspelning sen någon gång ;)



Lördagen spenderades mestadels på Drottninggatan ;) blev dock inget shoppande då för mig det fick vänta till söndagen :) vi åt ute i kungshallen med Josies syster och sen gick vi hem för att slappa lite sen laddade vi om till bio! Toy story 3 blev det ju då som sagt och den var ju så jäävla bra! :)


Söndagen blev det Drottninggatan igen och då blev det lite shopping:


 



sjal GT; 129kr | kjol GT; 99 kr & linne GT: 99 kr | kofta H&M; 249 kr




Sen var det bara att packa väskan och ta sen hemåt på kvällen, efter en myshelg i storstan var man faktiskt riiiktigt trött! Och herregud vad vi skrattade under helgen:) hehe så det ska vara, synd att man inte kan ses oftare... :s Ja det var min helg det:) och jag o älsk blev dessutom ägare till ett vitrinskåp från second hand som vi ska hämta idag. Kommer bli spännande att få hem det:) hoppas det passar bra! Blir att dra en vända till Borlänge idag också, måste lämna tillbaka koftan då den har ett stort hål under armen :(

Nu ska jag återgå till städandet! PUSS på er!


josie

hihihi, fina bilder! pussssssss bao

2010-10-06 / 10:24:49

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback