e m m a ; vardag, fest, inredning

lillördag

morrnmorrn ,

onsdag och snart halva veckan klar :) inte för att jag ska göra något särskilt i helgen men det kanske kan vara det man längtar lite till också. En helg utan planering. Eller har en sak jag skulle vilja göra. Gå på SecondHand :) Sen blir det ju lite jobb också. På tal om jobb så har vi så sjukt mycket grejer att göra på jobbet nu. Nästan så man knappt vet vad man ska ta tag i när man kommer. Men det är kul att det är så mycket också! :)

Träningen igår gick så där, blev lite slött.. men cyklade en halvmil iaf. + tränade lite armar, rygg, sida och mage. Stéph och jag sa att det skulle vara skönt med rutin på träningen, så vi slog slag i saken & ska försöka hålla i 3 dagar/ veckan :) Blir perfa då Anders har träning tis/torsdagar!


mysig bild från farmor & farfars gård




Nu tänkte jag sätta mig och pilla lite med designen på jobb-bloggen :) vi får se hur det går.. sen blir det lite work och ikväll blir det lite mysmiddag med älsk, tacooo, göttans! Förresten.. om 4 veckor har vi [ jag  älsk ] hållt ihop i 7 år ;) då blir det mysa av! Sen om jag hinner, blir det att säga hej till brudarna som ska till halvan ikväll!

Have a nice day y'all ,



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback