e m m a ; vardag, fest, inredning

Åhh så härligt! Solen skiiner idag med :) ...

img_8229 (MMS)

Åhh så härligt! Solen skiiner idag med :) naaajs! Idag är det påskafton och dagen kommer att börja med lite jobb 11-13, efter det blir det att ta en powernap, är sjukt trött men kunde inte sova längre än till halv nio :/ blir att plocka lite här hemma också!  Kl 18 kör vi igång med grillning här hemma & en förfest med sällskapspel och annat skoj!  När alla känner sig nöjda & glada blir det att traska till hotellet för att lyssna på Hökartorget & shakea våra lurviga :)  Kommer bli en grym kväll - känner det på mig! Jag får återkomma med all info om personalfesten senare idag om jag hinner, ska se om jag får ihop nå bilder också ;) Hah! Nee nu ska jag ta en till kopp med kaffe! Ha en bra daaag! PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback