e m m a ; vardag, fest, inredning

Halvdag & paj i ugnen!

Idag har jag jobbat halvdag, superskönt! Just detta att komma hem i tid och kunna fixa och dona lite då när man är lite pigg. För när man kommer hem vid kvart över sex om dagarna så är man rätt seg i knoppen så man orkar inte med lika mycket! + att man kan njuta av våren nu :) wee!

Just i detta nu så har jag en äppelpaj i ugnen och håller på och viker tvätt! Äppelpajen ska jag ta med till mammsen sen, då vi ska ta en fika där med Emma "Bebismagen" Ludngren & hennes mamma :) myys!

Så det blev ingen träning idag heller, känner att man får prioritera, men det är trist! & imorrn blir det inte heller nå gym :/ då ska jag hem till min moster som precis fått ny lägenhet! Ska passa på att ta hem lite banankartonger som man kan flytta med sen :) för vi flyttar ju faktiskt om ca en månad! woho! Ska bli så jävla skönt.

Nee nu måste jag springa och kolla till pajen och fortsätta vika tvätt :)

Hoppas ni haft en bra tisdaaaag :) PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback