e m m a ; vardag, fest, inredning

Heey bruuuds and dudes!  Alltså, tycker in...

img_4587 (MMS)

Heey bruuuds and dudes!  Alltså, tycker inte ni att det är nästan lite konstigt hur varmt det är ute?! Helt sjukt hur varmt det är så pass tidigt i april! Lite läskigt, man kommer ju oundvikligt in på tankar kring klimathotet etc. :| & jag får verkligen ångest när jag tänker på detta! Blir liksom att man bara vill tänka på annat, så som vad jag ska ha på mig idag och håller tummarna för att vädret håller i sig till helgen. Ja, jag kan faktiskt erkänna att jag är en sådan som "blundar" för vad som händer kring klimathotet:( sorgligt jag vet.. Sitter för tillfället på balkongen och njuter av solen.. Tror jag tappade den där njutningen när jag kom in på klimathotet.. Blir nog att istället gå in och fixa sig inför några timmars jobb! & kanske fundera lite på vad JAG kan göra när det gäller klimathotet! Återkommer om jag kommer på något bra! :) Ha nu en finfin tisdag! För det ska jag ha! Ciao!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback