e m m a ; vardag, fest, inredning

Hej på er! Finfint väder idag också :) myc...

img_4451 (MMS)

Hej på er! Finfint väder idag också :) mycket trevligt! Allt blir så mycket trevligare när det är fint väder :) just nu sitter jag på balkongen med syrran! Ska måla fransk manikyr på henne! & käka lite frulle, sen blir det jobb en timme för att sedan ta oss mot Falun och hälsa på vårhalv syster som fått en liten bebis:) ska bli kul att ses! Sen ikväll blir det partey, vette tusan vad jag hade fått för mig igår när jag pratade om att vara nykter?! :P Nee nu så hänger partyskjortan på tork och absolut mango står i skafferiet och väntar på mig ;) haha! Ne fransk manikyr vare! Ha en bra dag! PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback