e m m a ; vardag, fest, inredning

Hejsvejs! Idag är det härliga fredag! :D g...

img_7441 (MMS)

Hejsvejs! Idag är det härliga fredag! :D grymt skönt! Nog för att det är oerhörda sköna dagar som man jobbat nu, men det år ju alltid skönt med helg ;) och till helgen är de Valborg & tro det eller ej jag har faktiskt funderat på om man ska vara nykter.. (endast funderat, känns som att det där skrev jag för att försöka inbilla mig själv att jag ska vara nykter i helgen) :P vet inte riktigt, känns som att det inte har blivit några direkta planer.. Men ska prata ihop mig med stéph på lunchen idag och höra hur hon har tänkt sig :)  Annars idag blir det att jobba lite 10-18 och ikväll ska jag o älsk ta oss hem till mammsen för att äta middag där, blir nog mysigt! :) Ska ta en kik på syrrans omgjorda garderob också! :)  Nu ska jag dricka lite kaffe och njuta lite till av solen, sen blir att fixa sig lite för jobb:) hoppas ni får en superbra fredag och trevlig helg/Valborg! PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback