e m m a ; vardag, fest, inredning

Here comes the sun

Leedig idag :) Känns helt underbart! & vädret är ju superfint, kan inte bli bättre!

Ska ta och trä på mig nya bikiniöverdelen och sätta mig på balkongen med en kopp kaffe tror jag.. lät ju j'vligt lockande iaf! Ester-söt får följa med också, då blir hon nog glad :)

Lite senare blir det Avesta en sväng, ska kika in på "Franzén"s där de säljer så otroligt billiga gardiner och småprylar. Sen en sväng i plushuset kanske? :) Får se vad älsk orkar med :P Syrran blir nog med också..

Senare idag blir det grillning här hemma och sen hem till pappsen ikväll för att hjälpa syrran sitta hundvakt åt lilla Halle-Balle :P

Hoppas ni får en underbar dag! Nu ska jag leta reda på min bikini!

PUSS





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback