e m m a ; vardag, fest, inredning

Lunchie

Är för tillfället hemma på lunch, skönt att komma hem och äta ibland.. Synd bara att man inte hade balkongen åt solhållet nu, hade man kunnat sitta ute i sooolen som efter regnet tittade fram :) men, men..

Jobbar heldag idag och efter jobbet blir det gymmet! :) Sen får vi se om jag hinner/orkar göra en morotskaka idag annars får det bli imorgon, ska iallafall ha med mig en till jobbet imorgon :) För då blir det personal-påskmiddag på eftermiddagen, ska bli supertrevligt! Sen kommer Gbg-Johanna hem, så vi ska nog mötas upp imorgonkväll :D

Sen blir man ju ledig förtusan! Påskpåskpåsk , nog att det är lite jobbande på lördag men annars så blir det långledigt till och med tisdag :) niice!

Nu ska jag fortsätta kolla på Oprah, J K Rowling - författaren till Harry Potter är med. Mycket intressant! :)

Have a nice day y'all!




morotskakan jag gjorde sist, namnam



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback