e m m a ; vardag, fest, inredning

Soooool

Åh så härligt väder det är, helt sjukt nästan hur varmt det är!:) men jag KLAGAR INTE! ;) om några minuter ska jag möta upp stéph för att pumpa lite muskler & förbättra konditionen lite! :P Blir nog att endast hålla sig på crosstrainern och sedan köra lite mage tror jag :) tycker det är skönt att gymma på söndagar, jaa när man inte är bakis då :P hehe! Sen ska jag o älsk äta en redig brunch för att sen ta oss ut i skogen och hämta påsk-ris! Ska även passa på att knäppa lite kort också med Eos :) tråkigt inlägg men skriver från mobilen! Vet inte hur man får in bilder då :/ PUSS om Någon vet får ni gärna berätta!;)


Lisa

När du bloggar från mobilen och vill ha med en bild så skickar du inlägget som ett MMS :) Ha en fin dag in the sun/Lisa

2011-04-17 / 11:30:44
BLOGG: http://lisaroos.blogg.se/
Lisa

Du skickar MMS et till 0730-121163 man kan ocå skicka vanligt SMS för att blogga! Men först måste du logga in på blogg.se, sen gå in under ARKIV sen in under fliken MMS för du måste installera (typ uppge ditt mobilnummer så dom kan koppla det till din blogg, sen är det bara att MMS a och blogga för fullt :)



Tack vi har det toppen, lillskruttan växer så det knakar, redan 1 månad imorgon :)

2011-04-17 / 12:43:19
BLOGG: http://lisaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback