e m m a ; vardag, fest, inredning

En liten lista dåååraaawh

Senaste

Låt du hörde: Sunrise avenue - Hollywood Hills
Film du såg: Lejonkungen
Mat du åt: Pannkaka :)
Kram: Nyss, av älsk, han kom precis hem!
Puss: Som ovan ;)
Känslan: Hungrig?
Resa: Gills Avesta?
Glädje: Riktiga glädjen? hmm.. När vi fick reda på att vi skulle flytta dit vi ska :D
Dröm: Alltså sovdröm? Eller dröm? Sov dröm var i alla fall att min systers sambo var skitfull för att han hade fått en superdyr flaska med vin som han drack upp på ett kalas...? hah
Person du träffade: Älsk ♥
Personen du pratade i telefon med: Syrran :)
Personen du fick sms av: Maria aka Majsan :)
Gången du var utomhus: Nyss när jag gick hem från gymmet!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hah, ojoj år sen? Ingen aning exakt men kanske ca 10 år sedan..
Saken du köpte: Var faktiskt en vitamindryck på statoil igår.

Allmänt

Ska bli skoj: Att fira påsk, på alla olika vis. Party, personalfest och påskmiddag :)
Ska inte bli skoj att: att helgen kommer gå aaaaalldeles för fort!
Sparar till: Massa nytt till kameran ♥
Pålägg som gäller: Gurka! & helst lite leverpastej också :)
Önskar att jag var bättre på: att ha självdisciplin.. :/
Dagens dryck: Kaffe, vatten & mjölk
Vad saknar du: Sommaren.. men snart så är den här!
Tre band/artister: Robyn, Michael Jackson, David Guetta
Vad har du gjort idag: Jobbat & gymmat!
Brukar du svära mycket: Njaa, är nog ganska en-som-svär-ganska-lagomt-typiskt-svenskt :P
Hur tidigt stiger du upp: Kan väl inte kalla det tidigt.. kring halv nio?
Hur tidigt går du upp på helgerna: Försöker sova så mycket som det går, men har en ganska morgonpigg sambo :|
Vad ska du göra ikväll: Invänta Bigbrother och ta en macka!
Hur många timmar sover du per natt: ca 8-9h
Vem är snyggast i världen: Älsk så klart! ;D
Vad är det för veckodag: Monday it is!
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Mammas 50årsresa till Tunisien ♥ :) (& P&L)
Favoritplagg i garderoben just nu: Skinnkjolen ;)
Byter gärna garderob med:
Petra Tungården
Byxa eller kjol: Kjol
Senast utlästa bok:
Haha, minns int' :P måste vara den jag läste i Tunisien.. Ängeln från ovan tror jag den hette :)
Mitt lägenhet kan beskrivas som: Ljus med inslag av mörka detaljer, & lite romantiik
Mig själv med tre ord (just nu): Frussen, glad, sprallig
Jag tränar: Gymmeligym :) pumpaaaa
Jag ville bli när jag var liten: Dagisfröken, som Mamma! :)

 

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback