e m m a ; vardag, fest, inredning

12årskalas

hellooo, söndag idag. & har precis kommit hem från lite käk på "lappens", gött & välbehövligt, fan vad hungrig jag var när jag vaknade imorse! Gårdagen var i alla fall toppen! Började med lite jobb och sen drog vi iväg till Borlänge och shoppade loss, hittade en massa fint. Får se om jag hinner lägga upp grejerna på bloggen ikväll :)

Sen när shoppingrundan var över blev det att direkt hoppa in i duschen och fixa sig inför kvällen. Med en flaska rödvin och systemkameran under armen traskade jag till Stéph som skulle ha förkrök :) Vi blev ett gäng tjejer och vi åt avokadosallad och pratade en massa!

Sen tog vi oss vidare till halvan för att lyssna på "Hökartorget" och träffa lite folk! Var riktigt trevligt där och det blev en riktigt lyckad kväll :)

Ne nu ska jag göra i ordning mig för 12årskalas :) Min brorsdotter fyller år och det ska ju firas! :D

Hej så länge! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback