e m m a ; vardag, fest, inredning

2a advent

2 advent idag redan, sjuuuukt. 2o dagar kvar till j u l a f t o n ! :D

För tillfället står en morotskaka i ugnen, men den såg riktigt kontig ut denna gång, typ torr uppe på men dallrig inne :P :s glömde ha i kardemumman först så blandade i den alldeles innan den skulle in i ugnen men tycker inte att det borde bero på det...? Eller? Aja, får se hur den blir när den ska ut :)

Annars idag så har jag sovit ut ordentligt, klockan 11.30 slog jag upp ögonen! Var välbehövligt kände jag, det är mycket om dagarna nu. + att man var lite seg efter att ha varit ute och slirat igår :) Var en riktigt trevlig kväll igår! Spontanpartyn är ju de bästa! ;)

På eftermiddagen kom Johanna från Gbg förbi en sväng, hon har varit hemma i helgen men vi har inte hunnit ses så mycket så vi får ta igen det till julen sen :)

Nej nu måste jag ta ut kakan!!




psst, litet tips! Kolla in vår adventskalender på jobb-bloggen! ;)

PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback