e m m a ; vardag, fest, inredning

"jag tar en snabbis i provhytten"

..det var det sista annsofie (jag & storasyster var iväg) hann säga till expediterna på Indiska innan vi avslutade vår shoppingrunda i kupolen (då hon skulle prova en klänning 5 min innan de stängde). Fy tusan vad jag skrattade!! & inte nog med det... var in på "Scorett" och provade såååå snygga skor som kostade skjortan, med dragkedja på hälen. Sen skulle jag ta av mig skon och fick inte ner dragkedjan!! Snacka om att jag fick p a n i k. Sedan bad jag tillslut expediten om hjälp och hon fick tillslut KLIPPA upp den finfina skon (det skar lite i mitt sko-hjärta). Hah pinsamt!

Gick upp kl 8 imorse, KORS I TAKET för att ta vi skulle ta oss till Borlänge i tid & vi hade fått för oss att vi skulle pyssla och baka och greja när vi skulle komma hem sen också. Dock kom vi hem utmattade kl 18. p u h . Men trevligt vare' ;D har nog inte varit uppe så tidigt på en söndag på väldigt väldigt länge! Men nu så är alla julklappar inhandlade och nu får julhelgen ta och komma :) massa mys med familjen och god mat ♥ + lite party då ;) får se om jag har den nyinköpta blusen på mig då det vankas fest - nämligen juldagen!

Men nu först och främst ser jag fram emot en julvecka med jobb fram till fredag! Och denna vecka har vi 30% rabatt på alla kläder i butiken! wuhu :) bra va?




Fika på waynes & skoincidenten ;)

 




ASH

Ja det var en riktigt rolig shoppingresa som jag sent ska minnas:-))

2011-12-18 / 21:41:37

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback