e m m a ; vardag, fest, inredning

kryssningen

Heeey, längesen jag uppdaterade lite om mitt liv just nu :P Så det blir en liten update kring kyrssningen med jobbet här då:

Kryssningen & lanseringen som jag var på med jobbet för en hel vecka sedan, var supertrevlig! Om jag ska vara ärlig så var jag lite orolig att åka själv tjej så där, men vi blev totalt 4 tjejer på kryssningen bland 30 grabbs, men alla blev så väl omhändertagna av Nibe-gänget som åkte med så det var riktigt kul. Betalade inte en enda drink själv :P så det enda jag spenderade var på taxfreen :) En parfym till mig själv & lite godis hem till karln' min ;) Dock hade han nog förväntat sig en gåva av den mer flytande varianten och möjligtvis någon procenthalt starkare ;P men jag klarade verkligen inte av att gå och titta åt en spritflaska den morgonen/dagen. Inte nog att man var rejält bakis så gungade det som fan! :s Fattar inte hur gamlingarna klarar av att dricka igen dagen efter?!


 

doftar sommar... :)


 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback