e m m a ; vardag, fest, inredning

Skär i mitt hjärta...

... jag kan inte ens kolla på den här bilden utan att börja gråta, gråta, gråta.. att man fortfarande är så oviss om hur han har det, om han lever eller ej är nästan panikframkallande.. & om han har gått bort så hoppas jag av hela mitt hjärta att han dog utan smärta i ett lugn. Det skär verkligen i mitt hjärta att jag i så fall inte fanns där för honom. Mest rädd är jag för att han var själv, helt ensam. Blev påmind om min lilla Gunvald när vi fann en död katt vid butiken. Vill bara leta reda på dess ägare och berätta. För just detta om att vara så ovetande om hur han har det är det värsta. Har suttit & läst en massa historier om katter som hittat hem efter år, vilket inger en ett sorts hopp. Men ändå vågar man inte ge sig själv falska förhoppningar. Tror det är just därför jag försöker undvika bilder på honom. Vill bara att han ska komma hem. Känns bara jobbigt att komma hem till mamma då man tror att han ska komma springande på gården när man kommer...

vart är du mitt hjärta?

 

 




Kusin Erika

har han halsband på sig? kraam

2011-02-17 / 14:46:32

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback