e m m a ; vardag, fest, inredning

upplev mer..

upplev mer med bredbandsbolaget .. mjo yeah right! Upplever ingenting! 2 veckor har det gått nu! Vad gör man!? Anders ringde dem i måndags och jag ringde dem igår. - Vi har lagt över det till tekniska som ska se över vad som är problemet, inom två dagar ska ni få besked via sms.

Om jag inte har fått besked idag så ringer jag imorrn igen. Och vad tycker ni, ska man be om reducering på fakturan? Två veckor är liksom halva tiden och vi betalar kring 350-400:-. Vi har haft kontakt med dem i två veckor och ingenting har hänt fören älsk ringde i måndags... argh! & då har de samtidigt mage att säga att om det skulle behövas ta hit en tekniker från dem så skulle VI betala 1500:- om det visade sig inte var något fel..!? WTF!? Först ville de guida älsk genom att skruva upp hela modemet och skruva loss sladdar och skit, vilket han kände INTE var en bra idé då det kan gå sönder ännu mer, och vad skulle vi då få betala?! Det var därför jag ringde igen igår.. De kan ju inte begära att de ska ta betalt för en service vi betalar för! Vilket jag sa till killen (en annan än vad älsk pratat med) jag pratade med igår & han tyckte det lät jättekonstigt att den andra hade begärt att Anders skulle öppna upp modemet och att vi skulle få betala för att en tekniker skulle komma.. Så som sagt, nu ska jag avvakta till imorrn! Bläsch, man blir så frustrerad! Att det liksom inte bara kan fungera!


Men nu vet ni varför jag är sååå kass på att uppdatera, har en massa roliga bilder från Stockholm jag vill lägga ut men kan inte :/ ska se om jag sitter kvar på jobbet en sväng ikväll. Ska hem till pappa och vara hundvakt ikväll också så kanske gör det där. Syrran som är hundvakt åt pappa som är på Irland ska iväg på bio, Harry Potter och dödsrelikerna del 2! JAG VILL OCKSÅ!

Hoppas i alla fall ni får en finfin dag!
Nu jobbdax! Kolla i vår blogg föresten! HÄR!

PUSS





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback