e m m a ; vardag, fest, inredning

Besök av Emma & lillskruttan :)


Igår slutade jag tidigt från jobbet och då kom Emma & lilla Amanda på besök :) Blev lite fikande med nybakta muffins och massa snicksnack :) Alltid lika trevligt när de kommer på besök! Anders & jag blev inbjudna på dop i Augusti i Norn, myys!

Imorrn börjar jag kl 12 så på förmiddagen har jag bokat upp en brunch med Stéphanie & eventuellt Sandra :) Trevligt!

På tal om något helt annat... jag är så sjuuuukt allergisk på mornarna! :( Ska prova att ta en clarityn nu när jag lägger mig. Men häromdagen var jag såå sugen på att gå upp och äta något bara för att det kliar så oootroligt i halsen! Så drygt! :/ Vet inte riktigt vad det är heller, och en clarityn då det är som värst har inte fungerat heller! Blää.. men det kanske är bra att förebygga med en tablett innan man ska sova..? Mmm håller tummarna att det känns bättre imorrn. Så jobbigt att traska omkring på jobbet och se så himla trött ut :P haha

Här är lite  pics från gårdagen, ska gå och busa med sötkatten lite :) PUSSS





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback