e m m a ; vardag, fest, inredning

feelin' hot hot hot

alltså, är det meningen att man ska behöva jobba när det är så otrooooligt varmt!? hah. Helt sjukt vad varmt det är! Nu har inte vi någon termometer här (något som bör införskaffas), men jag sitter för tillfället helt stilla i soffan och svettas! :P (i och för sig hade jag nyss en nys-attack) haha! Jaa, men jag klagar INTE ;) Ville bara få det där sagt! :P

Onsdag idag och snart helg! Då blir det lite partajande på grund av att det blir ju troligtvis lite drag på hotellet, men det blir jääävligt lugnt! Fy tusan vad jag blev full i lördags, och bakfull på söndagen! oouuwh.. tror jag inte gjorde ett dugg fören kl åtta på kvällen under söndagen :P har mig själv att skylla.


Ne nu ska jag försöka fästa lite smink i fejjan sen ta mig till jobbet :)

Ha en bra dag allihopa och smält inte bort ;)

satan i gatan med maggio! grym som satan ;)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback