e m m a ; vardag, fest, inredning

Läääskigt!

Alltså, detta är sjukt läskigt och jag vet inte vad jag ska tro..

Ni som har mig som vän på FB har kanske märkt att jag har lagt ut klipp från när jag pratar i sömnen.. :) På min Iphone så har jag en app som heter 'Sleep talk' och den plockar upp alla ljud som låter under natten i närheten av telefonen. Och den har till exempel plockat upp när jag sjunger Robyns 'Indestructible' & när jag pratar om att mamma har minsann värme i sin garderob (?). Hehe!

Varje morgon lyssnar jag då på inspelningen och natten till lördagen så plockade den upp något som jag reagerade på. Men jag brydde mig inte så mycket mer om det.. Fören på kvällen igår på festen, då vi kom in på att jag spelade in under natten och pratade mycket.. & jag spelade då upp det jag hade hört på morgonen för några stycken. Och de blev helt till sig! Jag nämnde då att jag tycker att det låter som att det är fotsteg som hörs på inspelningen och sen att jag börjar frågande säga - Henrik? Henrik? Henrik?. & då stannar stegen upp. Sedan när jag snackat klart, låter det som att de trampar ut igen.. kl var då 03.53. Och även de skeptiska på festen började diskutera att det låter som att någon går i sovrummet..

Har lyssnat på det om & om igen idag också, och jag vet tametusan inte vad jag ska tro! Ska spela upp det för Anders sen när han kommer hem från innabandy-cupen i Falun, och höra vad han har att säga. + att syrran kommer snart & ska få säga sitt.. :)

Haha, ni tycker säkert att jag är superlöjlig. Men om ni har tillgång till att lyssna på det gör det här då, och säg vad ni tycker! För ni kan tänka er att man blir lite fundersam, igår när jag skulle hem pratade jag med syrran hela vägen hem och till jag hade lagt mig i sängen. Var lite skrajsen.. :P




Lurkis

Usch, det lät ju faktiskt som fotsteg ju.. Men å andra sidan så blir jag inte så förvånad, med tanke på att det spökade i gamla 2:an.. :s

2011-03-27 / 19:55:22
sis'

duuu, sparade du min header? För jag kan inte se den i alla fall! :s

2011-03-27 / 23:53:47
BLOGG: http://eemeliehedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback