e m m a ; vardag, fest, inredning

Flyttpacka

Slutade tidigt idag så sedan dess har jag gått runt och plockat i lägenheten & flyttpackat m.m. Syrran var här också så jag har bjudit henne på lunch & som tack har hon hjälp mig lite :) tääänk joo , och har faktiskt fått undan en hel del och har också passat på att rensa papper etc. Sååå skönt! Vi flyttar ju faktiskt om ganska precis två veckor :) wee, får visa massa bilder sen! & ni som känner får ta och komma på en fika ;)

& var riktigt igång med städandet så hoppade över gymmet idag.. :/ har missat x antal ggr nu. Men får köra dubbelt så hårt nästa vecka! + att jag ska nog dit en vända i helgen. För då blir det lugna puckar :) vit helg alltså! Så får passa på att gå då! :) Ska försöka ta och hälsa på pappsen i helgen också för hans sambos ena barn är på besök med familj :)


Nu ska jag fortsätta kolla på sista minuterna av Desperate Housewifes & måla fransk manikyr :) Sen blir det antingen film eller BigBrother..






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback