e m m a ; vardag, fest, inredning

God morgon!

Idag kommer nya gummistövlarna till pass :) regnregnregn, & måste nog säga att jag tycker att det är lite skönt.. Vågar man skriva det? :P Dels för jag har förmiddagen ledig och då känns det lättare att kunna ta tag i att flyttpacka/städa och sedan så tycker jag det har varit SJUKT varmt de senaste dagarna, för varmt för den här tiden på året. Men om jag säger så här då.. till helgen får det gärna bli fint igen ;) heh, för då är det grillparty som väntar. Ska bli superkul! :) Får se om älsk blir med också!

Idag som sagt blir det att flyttpacka ytterligare lite. Vi åkte några vändor med kartonger igår :) (se inlägget nedan för bilder på lägenheten) känns så grymt bra! Men nu blir det att stanna där ett tag.. & slå oss till ro ordentligt, vilket inte kommer bli några problem för min del :)

Så nu ska jag dra igång en sjuj'vla playlist och köra igång, wish me good luck!

PUSS
på er

 

E A



Lisa

Gud så fin lägenhet ni ska flytta in i :) Grattis, va kul :)



Jag tycker ocå det är superskönt att det regnar just nu, men det är bara för att jag är så allergisk! Ha en bra dag!

2011-05-12 / 10:45:25
BLOGG: http://lisaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback