e m m a ; vardag, fest, inredning

klagomål

  • jag vill att värmen ska komma tillbaka, omedelbart-bums! Var så himla skönt att kunna sitta ute och käka frulle i solen på mornarna ♥ + att Ester gillade det så hon vill också klaga! :)

  • Sen så tror jag att jag har blivit känslig mot mjölk :/ drack precis ett glas med Oboy & nu är min mage inte så glad.. :c Hoppas det blir bättre snart! För det är strax dax att bege sig mot jobbet!

Jobbar heldag idag & ikväll ska jag hem till Annsofie för att göra halsband och prata ihop oss lite inför morgondagen då vi drar till Stockholm på kurs och lansering av nya kamin, Contura 800 :) Ska bli riktigt kul! Vi ska sova på hotell och spendera kvällen på "Teaterskeppet" med god mat, konferens & allt som hör till! :)

Nu blir det lite fiiix innan jag ska dra :) Hoppas ni får en bra dag!

 

hihi lillsnuttan då.. :)




lisa

hehe söt katt!

Ha en bra dag!

2011-05-04 / 17:59:22
Novembersara.

Jag gillar din design =)

2011-05-05 / 11:01:02
BLOGG: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback