e m m a ; vardag, fest, inredning

myskväll - cheers to that!

mm, bara en massa myyys ikväll :) känns såå skönt! Enda jag skålar med ikväll är Cola ;) Nog för att det inte är mys med älsk [som kollar på fotboll istället] men har varit skönt att ha "egentid". DET är något jag måste ha för att fungera! Mmm.. Har precis kollat klart på film & käkat tacos! Mumma! + att jag hunnit med att bada också :) Shoppade loss badgrejer för 450 spänn häromdagen, så nu har jag oljor, bubbel, peeling och annat mojs till badet :) gött!

Inte nog för att det är skönt att ha myskväll så här, men känns som att det verkligen var behövligt efter denna lååånga vecka med städning av gamla lägenheten, typ varenda dag! :| MEN NU! Är det klaaart :D hoppas bara besiktingen går igenom på måndag!

Nu ska jag fortsätta min "myskväll" med att pyssla lite här hemma i lägenheten :) Min terapi ;) Sen ska det laddas för shopping imorrn med Stéph :D wee, här ska brännas money honey ;)

Ha en fortsatt mysig kväll ;)



påminnelse till mig själv; MÅSTE köpa hårfärg!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback