e m m a ; vardag, fest, inredning

nightblogin'

hallu, nattbloggaren häär! Hah, enda tiden jag har tid att blogga nuförtiiin' :P :/ nee men vart riktigt pigg, vet inte om jag är övertrött för var riktigt trött tidigare idag..

Fredagkvällen har varit tipptopp! Efter jobbet var det bara att gå till Martin (syrrans son) & gratulera honom då han fyllt 21 år. En liten bit smörgåstårta & prinsesstårta senare så vid halv åtta mötte jag upp tjejerna för att käka middag på "En & en halv". Supergod mat & mätt som fan blev man. Då tog vi oss hem till Majsan för att snacka en massa skit. Suuupertrevligt ;) Blev en riktig tjejkväll, trots att vi inte var samlade allihop :/ men, men blir fler kvällar..

Sen nu när jag kom hem för typ en halvtimme sen så var jag superpigg! Så nu sitter jag och kollar på "BigBrother"-reprisen. Isch, tyckte synd om Martin när han fick träffa sin syster.. HEJA SIMON förresten! :D

Usch nu blev jag trött igen :P haha. Ska kolla sista tävlingen sen blir det sova, jobb och sista rensningen i gamla lägenheten ska ske imorrn. Bläsch har besiktningn kl 8 på måndag :/ seeegt, men aja skönt att bli av med skiten :P

Tack & Godnatt :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback