e m m a ; vardag, fest, inredning

Skräckfilm!

raaaap , haha nee men det känns som att jag snart ska lägga en feting till rap. Magen är full med cola :P Kom hem för ca en timme efter bakiskäk på Lagunen med Stéph. & medan vi satt där så kom vi på att vi ville hem och kolla på skräckfilm med våra grabbar. Har letat & hittat bra men då finns det inte att få hem :/ seegt. Tycker det är sjukt svårt att hitta en bra skräckfilm! & det är min favvo genre när det gäller filmer. Att få adrenalinet till att rusa runt i kroppen :) love it!

Så nu ska jag kolla vidare om ni inte har något bra tips så här på momangen? :) Annars kan ni ju tipsa ändå, blir ju fler bakissöndagar ;)

Hade ialla fall sjukt kul igår! Får berätta mer ikväll! :P

PUSS




Kusin Erika

Jag har några tips på skräckfilmer :D



100 Feet

Husk

The Rite

I spit on your grave (thriller)

The last House on the left (thriller)

2011-05-14 / 16:44:40

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback