e m m a ; vardag, fest, inredning

Bebis-besök

jahapp, då har man jobbat klart för dagen och har precis fått i mig en räk&pasta sallad, nomnom.

Tänkte jag åtminstone skulle sammanfatta helgen då jag ännu inte har fått kort på när vi var borta med jobbet i huvudstaden för en lansering av en ny kamin, tors-fre förra veckan.. Jag menar, det är ju roligare med text OCH bilder inte sant? :)

Lördagen började med en rejäl sovmorgon, var så j'vla trött sen dagen innan ( får berätta mer om det sen (: ) + att jag var ledig så det var najs. Blev en lunchie med Johanna och efter lunchen och en massa snicksnack tog vi oss till grannbyn' - Avesta :) Varför vi tog oss dit var för att Emma & Peter där har fått smått, sedan två veckor tillbaka. Så vi möttes av en liten underbaring som heter Amanda! Fy f'n vad smått allt var.. lillfingrarna liksom tiiiny. Owwh.. så sött! & när jag skulle hålla i lilla underverket så blev jag helt till mig, - vadå? hur gör man? vad gör jag om hon gråter? Jag har inte hållt i en liten sen syrran var beeebis (ca 17-18 år sedan).. :P Men det gick jättebra tycker jag! Tror Emma tyckte det var skönt att vi kom och "löste av" henne lite - Hon hann till och med ta en kaffe! ;) Lilla Mandiis fick en stoor Maileg-kanin av oss och även Gbg-Johanna var med på den. Tror hon blev nöjd :)

Här kommer lite pics från besöket!





A little cutie huh? :)



Lördagkväll & söndag kommer ikväll! :)


Lisa

Ååååh vilka fina bilder su tagit Emma, dom är så fina, längtar verkligen tills jag får träffa lillskruttan :) Mys! Ha det bäst/Lisa

2011-05-10 / 20:04:26
BLOGG: http://lisaroos.blogg.se/
Johanna

verkligen fina bilder :) vi får åka och hälsa på snart igen tycker jag! puss puss

2011-05-12 / 17:22:23
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback