e m m a ; vardag, fest, inredning

Halta Lotta!

Hej svejs! Bläsch! Sen i söndags har jag haft ont alldeles vid ljumsken i mitt högra ben.. har haltat runt på jobbet hela veckan nu och det blir verkligen inte bättre:( så fick hoppa över gymmandet idag:/ var så grymt sugen att köra järnet där idag!! Så imorgon blir det nog att försöka ta sig till företagshälsovården för att kolla upp det. Jag får så jävulskt ont i vissa lägen när jag går så vet inte vart jag ska ta vägen.. Sjukt drygt!

Så blir en hemmakväll ikväll! :) Ska göra klart en väns blogg ( gjorde föresten klart jobb-bloggens header igår kolla gärna in den ) men först blir det att tvätta och plocka lite här hemma!:) sen lite mys med älsk!

PUSS på er!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback