e m m a ; vardag, fest, inredning

The Studio

 

Mammsen jag och lillsyrran drog i lördags till Västerås och tog oss först en titt på nybyggda IKEA, skulle egentligen inte ha någonting men ca 2 timmar senare så har man fyllt upp en stor IKEApåse ;P alltid samma visa när man skruttar runt på IKEA :) Men trevligt är det ju, & snart öppnas det i Borlänge (hm, borlänge varannan vecka!? :P)

 

Efter IKEA var det "The studio" som gällde. Vi kom upp till företaget och det var så sjuuukt varmt och sjuuuukt mycket människor. 5 timmar senare så var vi klara. Bilderna tagna och vi alla 3 var väldigt nöjda trots en lååång väntan. Men den som väntar på något gott.. ;) Jag har ju varit där en gång tidigare och det var kul att det var lite andra bakgrunder den här gången! :) dessa kort ovan, är de jag blev mest nöjd med. Och tog ju även gruppbilder med mamma och syrran med de har jag inte fått än :) Jättetrevligt och tror mamma tyckte det var riktigt roligt!

 

Halv nio var vi hemma och då var det bara att bättra på sminket och hoppa ur vid förfesten med spritflaskan under armen och hälla upp första groggen ;) Utekväll med de bästa partybrudarna väntade & avslutades på hotellet dansandes.

 

 

Nu blir det att borsta tänderna och hoppa i säng! :)

 

PUSS & Godnatt




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback