e m m a ; vardag, fest, inredning

f r e d a g

Fredag idag - igen. Kortveckan satte verkligen sina spår och veckan svischade förbi. Imorse åkte älsk iväg på 2dygns-kryssning med innebandy-laget. Undra hur sliten han kommer vara på söndag? ;) heh. Hoppas han får det skoj i alla fall.

Något annat skoj är att jag och älsk skrev in oss på "Må bättre" igår! Känns jättebra. Ska bli skönt att komma in i lite rutin med träningen igen. Och det känns bra att man kan gå med Anders när det finns tid. Min syster har också medlemsskap där så det passar utmärkt! Sen så går några kompisar dit också! Pööörfekt! :)

Är ju gräsänka så kvällen spenderas hemma hos pappsen! Myspys. Har inte träffat dem på lääänge! Inte ens under påsken hann jag förbi.. :/ men ikväll så! På tal om påsk.. ska lägga upp lite bilder från påsken här sen tänkte jag :)

Nu byta om och dra till pappsen! PUSS & hej!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback