e m m a ; vardag, fest, inredning

God morgon

nja, sååån träningsvärk som jag trodde att jag skulle ha, har jag inte! :) Rumpan känns lite & armarna :P haha! Ikväll blir det body combat för första gången.. :| får se hur det går! Syrran säger i alla fall att det är riktigt bra träning! Det verkar då skoj! återkommer väl med hur jag tyckte :)

och vet ni!? Det snöar för tillfället :( kan det inte bara bli fint väder och sooool?

 

Den här bilden togs för ganska exakt ett år sedan! Satt på balkongen i bikini och bara njöt av värmen! Och den känns ju jävligt långt borta om man tittar ut idag :| Håller tummarna på att värmen kommer snaaart!

 

Sista fixet sen dra till jobbet! :) Ha en bra dag!






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback