e m m a ; vardag, fest, inredning

Påskis

Snart väntar lite ledighet! :) jobbar 10-16 imorgon och sen är man ledig fram till lördag då det är jobb mellan 11-13 och sen ledig igen fram till tisdag :) nice huh?

För övrigt så är påskledigheten ganska fullbokad! Imorgon efter jobbet är det påskmiddag hemma hos syrran och fredag blir att ta en rejäl sovmorgon en pw och sen förbereda för middagen vi ska ha här hemma :) det kommer serverad lax, romsås, sill och kokt potatis till förrätt och till varmrätt: rostbiff potatisgratäng och sallad och till efterrätt apelsin- och citroncheesecake :) hoppas det kommer att smaka bra! Första gången jag gör cheesecake så vi får la se ;)

Nu blir det att plocka ihop lite här hemma och sen lägga sig och kolla på BB. Som btw har blivit såååå mycket bättre sen Sipan och Hanna R åkte! :) dock har det kommit en psyko-tjej som ballad ur totalt! Får se hur detta avsnitt blir :)

PUSS och godnatt



emma

Jag tror inte att jag hinner komma in i butiken innan ni hinner stänga på lördag. Så jag kan ta armbanden på måndag när vi ses. Så kommer jag in i veckan och betalar. Om det är ok? :)

Ha en trevlig påsk!

Puss

2012-04-04 / 22:43:49
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/
♥ amanda

vilken fin blogg du har, har du designat själv? Ha en fin kväll ♥ Kramar!

2012-04-10 / 22:42:30
BLOGG: http://fannyamandaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback