e m m a ; vardag, fest, inredning

weekend

Söndag och det är eftermiddag, måndag och vardagen kör snart igång igen men först blir det att ta sig hem till mamma och syrran för att grilla lite :D & kolla andra halvlek av handbollen! :) Heja Sverige!
 
Utöver grillning och OS idag så har helgen varit riktigt fartfylld. Gårdagen började med jobb och nästan direkt efteråt blev det att ta sig hem till Stéph i smyg för att förbereda "babyshowern" vi hade ordnat. Tror vi blev kring 12 tjejer som överraskade Stéph när hon kom hem efter att hennes sambo hade lurat ut henne ur lägenheten! Det blev en riktigt lyckad dag och jag hoppas min fina vän känner detsamma :) Får se om jag kan få tag på några bilder från spektaklet, jag min virrpanna, glömde ju kameran hemma :/

På kvällen blev det käk på "En & en halv" med två av mina goa tjejer, Emelie och Maria. Jättetrevligt! Och sen gick jag och Emelie hem till henne för att dricka lite för att sedan gå tillbaka till Halvan :) Träffade massa trevligt folk och hade både trevliga & mindre trevliga pratstunder :)
 
Nu blir det att byta om och ta sig hem till mammsen! Ha en fortsatt bra dag! PUSS
 
 
bild från igår & idag :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback